3/2/15

η ελπίδα ζει μέσα στην καρδιά μας

πάντα ελπίζουμε με την καινούργια διοίκηση της χώρας μας να δούμε στον ήλιο μοίρα, γιατί οι προηγούμενες μας τέλειωσαν κυριολεκτικά, ούτε δραχμή για τσίχλες δεν μας άφησαν, υπομονή τον πρώτο χρόνο θα τους κρίνουμε για τις πράξεις τους, καλή επιτυχία γιαυτούς και για μας.

23/8/14

μονοήμερο ταξίδι στο Αϊβαλί

Μετά από πολύ σκέψη ξεκίνησα από την Μυτιλήνη με το καραβάκι για το Αϊβαλί, το κόμιστρο 10 ευρώ με επιστροφή. όπως λέει και η παροιμία η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, το καραβάκι καθυστέρησε να ξεκινήσει γιατί είχαν κόψει εισιτήρια για 6 αυτοκίνητα ενώ χωράει 4 με το ζόρι. καλός καιρός καλή διαδρομή μετά από 2 ώρες περίπου (12.00) φτάνουμε στην Τουρκία, κατεβαίνουμε περνάμε τελωνείο και το πρώτο που βλέπει κάποιος είναι ότι έχουν παντού σημαίες τεραστίων διαστάσεων (αυτό μου αρέσει γιατί υπερασπίζουν την χώρα τους)το δεύτερο που κάνει εντύπωση είναι ότι όλα είναι στα τουρκικά και δεν μπορείς να έχεις πληροφορίες για τίποτα (μέχρι και στα μηχανήματα αναλήψεων των τραπεζών δεν έχει πληροφορίες σε άλλη γλώσσα - και θέλουν τουρισμό ευρωπαϊκό). στην αγορά πολλοί έμποροι γνωρίζουν ελληνικά και συνεννοείσαι μόνο για την πραμάτεια τους όχι για άλλες πληροφορίες, τιμές νορμάλ, σε ότι είναι τουρκικό χαμηλές σε ότι εισαγωγής όπως Ελλάδα. φαγητό, στα εστιατόρια σε τραβάνε για να μπεις να φας και τιμές σχεδόν μισές από Ελλάδα, στις καφετέριες στο λιμάνι (όλες εκεί είναι)δεν κάθεσαι λόγω οσμών από τις δημόσιες τουαλέτες που βρίσκονται εκεί και πέφτουν απευθείας στην θάλασσα. πιο μέσα η πόλη είναι μαύρα χάλια και αρκετή βρομιά. όσο για τους ντόπιους κάτοικους όπως τους είδα είναι άνθρωποι που έχουν την καθημερινότητα τους και δεν θέλουν να την αλλάξουν. προσοχή στα φανάρια δεν ισχύουν τα αυτοκίνητα έχουν πάντα προτεραιότητα. Τέλος έφτασε η ώρα της επιστροφής πάμε τελωνείο και μετά καραβάκι το οποίο καθυστέρησε να φύγει λόγω του ότι άλλοι επιβάτες είχαν εισιτήρια με αναχώρηση 17.00 και άλλοι με 18.00 δηλαδή μπάχαλο και το τουρκικό πρακτορείο που έχει τα δρομολόγια με τα τουρκικά καραβάκια. Τελικά δεν ξαναπάω Τουρκία

13/5/13

ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ

Είπα και εγώ να πάρω την σύνταξή μου να κάνω κανένα ταξιδάκι χωρίς χρονικό περιορισμό αλλά οι κυβερνώντες με ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ διότι μου μείωσαν την σύνταξη μου 40% και αύξησαν όλα τα άλλα (παροχές-καύσιμα-κλπ)40%, δηλαδή δεν πάω πουθενά κάθωμε σπίτι χωρίς φως ανοιχτό (για να αναπολώ), με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κίνδυνος για την υγειά μου. Το κακό είναι οτι κάθομαι και δεν κάνω τίποτα έστω να τους διαολοστειλω, ΚΑΛΑ ΤΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΕΚΩΜΑΙ? (μπορεί να είναι τα χάπια της πίεσης, θα τα κόψω μπας και μου ανέβει η πίεση και τους διαολοστειλω) τι εχω παθει ρε παιδιά ?!?!

19/1/12

ακρίβεια και άγιος ο Θεός

σιγά - σιγά μειώνονται τα ταξίδια λόγω ακρίβειας. βενζίνη στα ύψη, εισιτήρια καραβιών απαγορευτικά, έσοδα μηδενικά και μέσα σε όλα αυτά ανεβαίνει και η ηλικία (αυτό είναι όμως το λιγότερο). τα ταξίδια πλέον θα τα κάνουμε με τον νου, όπου δεν έχουμε πάει θα καθόμαστε στον καναπέ (αν δεν μας τον πάρουν και αυτόν) και θα περιπλανόμαστε καβάλα στο σύννεφο όπου δεν έχουμε πάει και θα ξαναπερνάμε από τις διαδρομές που έχουμε κάνει. ελπίζω και εύχομαι "οι κερατάδες" που μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση να μην μπορέσουν ποτέ αυτοί και οι απόγονοι τους να έχουν όνειρα.

15/8/10

τουρισμός στην ελλάδα

διακοπές στο νησί της Σαπφούς καλοκαίρι 2010, καλό νησί, τέλειο νησί με ένα ελάττωμα το ΣΙΓΡΙ. λοιπόν για να εξηγηθώ χωρίς να παρεξηγηθώ. ξεκίνησα από την Μυτιλήνη να πάω στο σίγρι (93χλμ) να δω το μουσείο με το απολιθωμένο δάσος, διαδρομή και δρόμος πολύ καλά, μόλις έφτασα στο σίγρι είπα να πάω να πιο ένα καφεδάκι πριν παώ στο μουσείο, πάω στην μοναδική πλατεία του χωριού που έχει 3 καφετέριες και πάω σε μία από αυτές, την porto sigri που είχε ένα τραπεζάκι σε σκιά, πήραμε τα καφεδακια μας τα οποία ήταν τέλειο χρωματισμενο νερό β΄ ποιότητας και ανευ παγου (μας προσεχαν για την υγεια μας λαιμος-βραχναδα-κλπ), ενας απο την παρέα πηγε στο wc οταν γυρισε ήταν τρομοκρατημενος τον ρωτησα τι έγινε και μας ειπε οτι το θηρίο της καλλιόπης ζει και βασιλεύει (οσοι εχουν παει φανταροι πρεπει να γνωριζουν). πάει αυτο το ξεπερασαμε αφού πληρωσαμε το ξεπλημα του μπρικιού 3€, πηγαμε στο μουσείο, μπαίνοντας στην εισοδο έχει μιά μαρμαρινη πλακα που αναγραφει εγκώμια στους πολιτικους που το έκτισαν με τα χερακια τους, προχωραμε εντος του καταστηματος και παμε στην αιθουσα με τα ευρήματα, τοτε μια πωλητρια.. συγνώμη υπάλληλος με άπταιστα ελληνικα μας λέει να παμε να βγαλουμε εισιτήρια, λέω στην παρέα μου να μπουν και εγω πηγα απέναντι απο την πορτα της αίθουσας στο γκισε (3 βηματα) και εκοψα εισιτήρια (5€ το κεφαλι), η υπάλληλος δεν αφηνε να μπουν μεσα μεχρι να δει τα εισιτήρια (ειπα και εγω υπάλληλος ειναι τι δουλια της κανει), οσο ειμαστε στην αίθουσα και η ξεναγός ελεγε το παραμύθι της ενας αλλος επισκέπτης εβγαλε μια φωτογραφία, τοτε τον πλησίασε ενας ευγενικότατος νεαρος και του είπε σε απταιστα ελληνικα οτι απαγορεύοντε οι φωτο εντος του μουσείου, δεν μπορουσα να κρατηθω αλλο και τον ρωτησα τι επαγγέλεται και απο που είναι απαντηση <<ειμαι υπάλληλος του μουσείου και είμαι από την ΤΟΥΡΚΙΑ>>, επικαλεστικα τους αγιους και τα ιερα σκεύη.
Το γενικό συμπερασμα για το ΣΙΓΡΙ και το μουσείο του.
1. ενα ---------- χωριο (οποιος παει συμπληρωνει οποιον χαρακτηρισμό θέλει)
2. μουσειο που επευφημει τους πολιτικους που εφτιαξαν και τους δεσποταδες που εσκαψαν για να δωρισουν ευρηματα.
3. ενα ελληνικο μουσείο του δημοσίου(το υποθετω) που δουλεύουν ελληναράδες.
μου φαινετε οτι η μητερα φυση γνωρίζει και γι'αυτό η ολη περιοχη ειναι σαν κρανιου τοπος.
Συνιστώ το νησί γιατι ειναι παρα πολυ ομορφο με ωραία μερη αλλα δεν συνιστω αυτην την εξόρμιση εντος του νησιου.-

5/2/08

ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ

ΚΑΛΟ ΧΟΜΠΙ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΞΕΝΟ. ΕΧΕΙΣ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΦΩΝΗΣ Ή ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. ΑΚΡΙΒΟ ΧΟΜΠΙ (ΟΠΩΣ ΟΛΑ) ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
ΤΟ SV3FUB ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΛΗΣΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

1) ΤΟ SV ΠΟΥ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ (ΕΛΛΑΔΑ)

2) ΤΟ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 3 ΠΟΥ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ (ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ) ΚΑΙ

3) ΤΟ FUB ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΡΙΘ. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.

3/2/08

ΤΑΞΙΔΙΑ

ΤΑΞΙΔΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ. ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΣΕ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΕΙ ΡΙΖΙΚΑ (ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΓΥΡΝΑΣ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΡΟΥΤΙΝΑ)

ΤΑΞΙΔΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ, ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ.